مطالب طنز(اگه عشق باشه...)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

ﻋﺸﻖ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﻪ . . . 

ﭘﺴﻮﻭﺭﺩ ﻓﻴﺴﺒﻮﮎ ﻛﻪ ﺳﻬﻠﻪ
! 


ﻗﺴﻤﺖِ ﻛِﺮِﻡ ﺩﺍﺭِ ﺑﻴﺴﻜﻮﺋﻴﺘﻤﻮ ، ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰﺍم رو ﻭ ﺗﻪ ﺩﯾﮓ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯿﻤﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﺪﻡ
! 


بله ؛ اگه عشق ، عشق باشه
!!! 



نظرات شما عزیزان:

خشایار
ساعت0:27---5 دی 1392
تو بیا من همه چی بت میدم!ته دیگ که سهله!

zahra e
ساعت18:03---4 آذر 1392
ته دیگ ماکارانی بی خیال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: :)


فاطیما
ساعت18:12---23 آبان 1392
اپم

الهه... نمکدون
ساعت16:28---17 آبان 1392
آقا پاستیلتم میدی؟؟؟

يسنا
ساعت9:16---15 آبان 1392
وااااااااااااااااااااقعا....منم همينطور

محمد
ساعت19:00---10 آبان 1392
لایک

یاسمن
ساعت15:25---10 آبان 1392
آن کــ ــوچه های تــ ــاریــ ـــک
وآن شــــ ـــب بـ ـارانــی
بــ ـاورنــ ـکـ ــرده انــ ـــد هنــ ــوز
دستـــ ـــانـــ مــ ـا
از هــ ـم جــ ــدا شــ ـــدنــ ـــد


اپم عزیزم...


فاطیما
ساعت19:05---9 آبان 1392
دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری من لینکت کردم توهم لینکم کن
پاسخ:ممنون عزیزم.لینکت کردم


ارزو
ساعت17:06---9 آبان 1392
╬♥═╬


╬♥═╬


╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *


╬♥═╬


╬═♥╬


╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *


╬═♥╬


╬♥═╬


╬═♥╬...*.....کلی آپـــــــــــــــــــــــــــم ........*


╬♥═╬


╬♥═╬


╬═♥╬


╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم


╬═♥╬


╬♥═╬


╬═♥╬


╬♥═╬♥´¨)


........* ........* ........*
پاسخ:چه قشنگه.ممنووون
پاسخ:حتما بهت سر میزنم


رامان
ساعت20:46---8 آبان 1392
کاش من عشقت بودم دختر! چون آخه خیلی ته دیگ ماکارونی دوست دارم

این از این

بعدشم پاسوردتو میخوام چیکار تلفنتو بده زنگ بزنم به اصغر کوپک دوتا پاسپورت ازش بگیریم بزنیم به چاک
پاسخ:واااااااااااا!!!!!!!!!!


صادق لیدر
ساعت20:05---7 آبان 1392
یعنی پسورد فیس بوک از اینا مهم تر نیس؟
پاسخ:بستگی داره !!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ